תיאור המשרה:
החברה מגייסת: Professional Services Engineer TL
ניהול 4 עובדים\ות (2 בישראל ו-2 ברומניה) תור הישארות של 50% HO.
מתן תמיכה TIER3.
נכונות לטיסות 4 פעמים בשנה שכל טיסה היא עד שבועיים.
ישנה אפשרות לעבודה היברידית- יומיים מהבית ו-3 ימי עבודה מהמשרד (לאחר תקופת הכשרה של חצי שנה).
**יש שאטלים לחברה מהרכבת בהרצליה**
דרישות המשרה:
3+ ש"נ בתפקידי Technical Support / Professional Services – חובה
2+ ש"נ בניהול צוות – חובה
ניסיון עם Unix / Windows / Networking / IT / מערכות מולטידיספלינריות – חובה
ניסיון בעבודה עם ענן
אנגלית ברמה גבוה – כתיבה ודיבור
ניסיון עם HTML5 – יתרון משמעותי
על החברה
מספקת פתרונות תשלום וניהול לעסקים קמעונאיים של דלק וצי. פתרונות החברה מבוססי CLOUD עם תובנות עסקיות, תחומי IOT. חברה גלובלית, ותיקה ויציבה, ויחד עם זאת מתחדשת ומתפתחת.