תיאור המשרה:
תפקיד מרכזי בארגון, במסגרתו אחריות להובלת פרויקטים טכניים מורכבים, תוך עבודה עם ממשקים פנימיים, שיתוף פעולה עם חברות חיצוניות, ניהול דיונים והחלטות, לצד ניהול תקציב. התפקיד כולל הובלה של מגוון פעילויות, לרבות הגדרה ותכנון פרויקטים, השתתפות פעילה בהגדרת מטרות ותכנון של פרויקטים הנדסיים ו/או טכניים, כולל בחינת כדאיות וקבלת החלטות בסביבה דינמית ומשתנה, ניהול וביצוע פרויקטים, אחריות כוללת על ניהול וביצוע הפרויקטים, לרבות עמידה בתקציב, ניהול לוחות זמנים, שמירה על סטנדרטים של איכות, ניהול האופרציה ועמידה מול ועדות רכש והיגוי, תקשורת עם הנהלה בכירה: הצגת הפרויקטים להנהלה הבכירה, ניהול דיונים מקצועיים והובלת תהליכי קבלת החלטות.כתיבת מסמכים טכניים, השתתפות בכתיבת מסמכי ולידציה של ציוד ומערכות ועוד.
לצפייה בפרטי המשרה
שליחת קורות חיים