מגייסים עובדים?
עמוד הבית > הייטק > Tech Support Specialist > Senior Technical Support Engineer

תיאור המשרה:

דרוש/ה Senior Technical Support Engineer לתפקיד הכולל תמיכה ברמת Tier 3. מדובר במערכת SAAS מורכבת מבוססת Linux. מאפשרים מודל היברידי.

דרישות המשרה:

לפחות 4 שנות ניסיון בתפקיד Technical Support Engineer- חובה

ניסיון חזק ב Kubernetes – חובה

ניסיון מעמיק ב Linux – חובה

נסיון מחברות SAAS /B2B – יתרון משמעותי

נסיון ב Kibana / Zendesk / JIRA- יתרון

על החברה

חברת סטארטאפ מדהימה! החברה מתמחה בפתרונות תשתיות תוכנה לטכנולוגיות AI-Artificial Intelligence.מפתחים פלטפורמת האצה לאלגוריתמי Deep Learning שתאפשר לארגונים להריץ טכנולגיות AI במהירות ויעילות מקסימאלית.

משרה מספר: 413896
10/06/2024
הגישו עבור חבר שלכם שליחת קורות חיים
מחפשים את משרת החלומות?
icon man היעזרו בסוכן החכם
הגדירו אותי

תחומים נוספים שנישה מתמחה בהם

הבלוג שלנו מלא במידע שיקדם אותך למשרה הבאה שלך

אירועים בשיתוף נישה

נישה בשיתוף פעולה עם המסלול האקדמי המכללה למינהל

צוות מומחי נישה הגיעו למכללה למנהל להעביר סדנה בנושא לינקדאין..

קראו עוד
כללי

מרגישים "תקועים" בעבודה?

המדריך המלא לצעדים הראשונים בדרך לתפקיד הבא שלכם.

קראו עוד
מאמרי הייטק

Cyber Security – למה כדאי לכם להיות שם?

בשנים האחרונות נרשמה עלייה של 400% בניסיונות החדירה למערכות מחשוב של ארגונים אזרחיים.

קראו עוד
מאמרי הייטק

7 טיפים לאכילה נכונה כשעובדים בהייטק

אתם קוראים, עונים, מקלידים, מתרוצצים, מתקנים, מסבירים, שולחים, מתקשרים, ואין לכם רגע דל ביום העבודה.

קראו עוד
מאמרי הייטק

בועת ההייטק – התפוצצות או כיפת ברזל?

בשנתיים האחרונות, היה נדמה כי ההייטק הישראלי שובר שיאים. עוד הנפקה ועוד הצלחה.

קראו עוד
כללי

כן סטארטאפ או לא סטארטאפ?

לא קל להיות הטוב בתחומך. לקום כל בוקר ולהוציא מעצמך את הכי טוב שאפשר..

קראו עוד
לכל המדריכים