מגייסים עובדים?
עמוד הבית > הייטק > Customer Success > Customer Success Manager

תיאור המשרה:

דרוש/ה Customer Success Manager לתפקיד הכולל אחריות על הבטחת השגת התוצאות הרצויות עבור הלקוחות, תוך שימוש במוצרים ובשירותים של החברה. עבודה מול לקוחות בעיקר באירופה וארה"ב, ניטור ביצועים, תמיכה. לא עובדים במודל היברידי.

דרישות המשרה:

לפחות 3 שנות ניסיון כ Customer Success Manager / תפקיד דומה – חובה
ניסיון מחברת תוכנה-חומרה – חובה
אנגלית ברמה גבוהה – חובה

על החברה

חברת סטארט-אפ ישראלית המפתחת מערכת מבוססת בינה מלאכותית (AI), ראייה ממוחשבת ולמידת מכונה לזיהוי נזקים וחריגות במראה החיצוני של כלי רכב.

משרה מספר: 414386
18/08/2024
הגישו עבור חבר שלכם שליחת קורות חיים
מחפשים את משרת החלומות?
icon man היעזרו בסוכן החכם
הגדירו אותי

תחומים נוספים שנישה מתמחה בהם

הבלוג שלנו מלא במידע שיקדם אותך למשרה הבאה שלך

מאמרי הייטק

הייטקיסט כמותג נחשק – כך תעשו את זה נכון!

מותג טוב נמדד קודם כל בחוויה שהוא מעניק, באיך שהוא גורם לנו לדמיין את עצמנו איתו.

קראו עוד
כללי

10 הדיברות לחיפוש עבודה דיסקרטי

אז אתם מתחילים לפזול לצדדים אחרים, פתאום גיליתם שחברים בתפקיד שלכם במקום אחר מרוויחים יותר.

קראו עוד
כללי

חיפוש עבודה – למה לא כדאי לכם "להתפזר"

עכשיו שאתם מחפשים עבודה, יתכן שאתם מאבדים פרופורציות ומנסים לירות חצים לכל הכיוונים..

קראו עוד
כללי

למה מעסיקים לא חוזרים אליי?

כשעל כל משרה קופצים כל-כך הרבה מועמדים, וכשהמידע עליכם חשוף ברשתות החברתיות לכולם, זה קצת יותר מאתגר.

קראו עוד
כללי

חברות מבוססות או סטארטאפים?

מחפשים עבודה בהייטק? זוהי כבר התחלה טובה. סביר להניח שאחת ההתלבטויות שלכם היא לאיזו סוג של חברה ללכת.

קראו עוד
מאמרי הייטק

בועת ההייטק – התפוצצות או כיפת ברזל?

בשנתיים האחרונות, היה נדמה כי ההייטק הישראלי שובר שיאים. עוד הנפקה ועוד הצלחה.

קראו עוד
לכל המדריכים