תיאור המשרה:
לחברה טכנולוגית הנדסית בתחום הטיפול במים, דרוש/ מנהל/ת צוות תמיכת לקוחות.
התפקיד כולל:
o איתור שווקים, לקוחות ויעדים חדשים.
o יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאלים שהועברו מאנשי שטח, מכרזים, סוכנים, ספקים וכו'.
o איתור הזדמנויות, מכרזים במגוון פלטפורמות כגון: מכרזים או אתרים ייעודיים של מפעלים בארץ ובעולם.
o שמירת קשר עם לקוחות ומעקב חודשי אחר פעילויות אצל הלקוח.
o ניהול הטכנאים במחלקה וכל פעילות המחלקה.
o ניהול פרויקטים של מחלקת תמיכת הלקוחות.
דרישות המשרה:
דרישות התפקיד:
o תואר בהנדסת מכונות / כימיה / איכות הסביבה / מים ועוד – חובה
o ניסיון מוכח מתפקיד דומה בתחום תמיכת לקוחות בתעשייה תהליכית / כבדה – חובה
o ניסיון ניהולי – חובה
o הבנה תהליכית בסיסית במתקני טיפול במים ושפכים – יתרון משמעותי
o נכונות לנסיעות לחו"ל
o הכרת תוכנות מחשב – OFFICE, ACAD
o אנגלית ברמה גבוהה – חובה, שפות נוספות – יתרון
ברמה הבינאישית:
o גישה שירותית ללקוח
o אוריינטציה שיווקית וידע במכירות
o יכולת ארגון וניהול עצמי
o תקשורת בן-אישית טובה
o עמידה במצבי לחץ
* עבודה בעיקר מול חו"ל, הרבה מול צ'ילה ולכן ספרדית מהווה יתרון
* חובה ניסיון ניהולי
על החברה
החברה הינה חברה גלובלית המונה למעלה מ400 עובדים ,מטה החברה נמצא בישראל בקדימה. זוהי חברה מובילה עולמית בפתרונות לטיפול במים ומתמחה בתכנון, הקמה והפעלה של כמה מתקני ההתפלה, וכמו כן עוסקת במתן פתרונות לטיפול בשפכים תעשייתיים ולמחזור מי קולחין.לחברה חברות בנות עם צוותים בארצות הברית, סין, הודו וצ'ילה.