מגייסים עובדים?
עמוד הבית > בכירים סקטור ציבורי > מנכ"ל > דרוש/ה מנהל/ת כללי/ת

דרוש/ה מנהל/ת כללי/ת

  • מרכז
  • שרון
  • 100+
  • שפלה

תיאור המשרה:

תנאי הסף:
1. אזרח ישראל, שהוא תושב ישראל ושמלאו לו 25 שנה לפחות ושנתקיימו בו התנאים המפורטים להלן בסעיפים 2 ו-3 במצטבר:
2. בעל תואר אקדמי באחד מן המקצועות הבאים: כלכלה, מינהל עסקים, משפטים, ראיית חשבון, מינהל ציבורי, הנדסה או לימודי עבודה, או שהוא בעל תואר אקדמי אחר או שהוא השלים לימודי השכלה גבוהה אחרת, הכל בתחום עיסוקה העיקרי של החברה(*).
3. הוא בעל ניסיון של 5 שנים לפחות באחד מאלה, או שהוא בעל ניסיון מצטבר של 5 שנים לפחות בשניים או יותר מאלה והכל במהלך 12 השנים האחרונות מהמועד האחרון להגשת המועמדות:
3.1 בתפקיד בכיר(**) בתחום הניהול העסקי של חברה בעל היקף עסקים, מחזור עסקים או תקציב שנתי של 60 מיליון ₪ לפחות ומונה לפחות 20 עובדים והכל בכל אחת מהשנים בהן כיהן בו המועמד בתפקיד האמור;
3.2 בכהונה ציבורית בכירה או בתפקיד בכיר בדרגה 43 ומעלה בסולם הדרגות בשירות המדינה או מקביל לו, או קצין בדרגת אלוף משנה ומעלה או דרגה מקבילה לו בזרועות הביטחון וההצלה, ובלבד שהמועמד עסק בתקופה זו בנושאים כלכליים או מסחריים או ניהוליים או משפטיים.
3.3 בתפקיד בכיר(**) בתחום עיסוקיה העיקריים של החברה(*) בחברה בעלת היקף עסקים, מחזור עסקים או תקציב שנתי של 30 מיליון ₪ לפחות ומונה לפחות 10 עובדים והכל בכל אחת מהשנים בהן כיהן בו המועמד בתפקיד האמור.
(*) תחום עיסוקה העיקרי של החברה – תחום התשתיות, ובלבד שהגוף/הארגון מעניק גם שירות לקוחות/לציבור.

(**) ניסיון ב"תפקיד בכיר" ייחשב כאחד מאלה:
א. מנכ"ל החברה; וכן מי שכיהן בתפקיד סמנכ"ל ומעלה, או תפקיד מקביל לו, בכפוף למנכ"ל החברה.
ב. בעל תפקיד פחות בכיר מסמנכ"ל, אם המדובר בחברה בעלת היקף עסקים של 100 מלש"ח ובלבד שבנוסף המועמד היה אחראי על 40 עובדים לפחות.
4 מי שלא מתקיים בו התנאי האמור בסעיף 2 לעיל, אך הוא בעל ניסיון מצטבר של 12 שנים, לכל הפחות, במהלך 18 השנים האחרונות, בתפקיד או בכהונה המפורטים בסעיף הניסיון בסעיף 3 לעיל, שמתוכן 6 שנים לפחות בגופים שמחזור העסקים או התקציב השנתי שלהם, בכל אחת מהשנים בהן כיהן המועמד בתפקיד האמור, 70 מיליון ₪ לפחות והוועדה לבדיקת מינויים אישרה שקיימים נימוקים מיוחדים למינוי כאמור.

דרישות המשרה:

יתרונות: ניסיון ניהולי בגוף או תאגיד המעניק שירותים ללקוחות/לציבור, ניסיון ניהולי בכהונה בכירה, ניסיון ניהולי בניהול עובדים/עבודה מול צדדים שלישיים (קבלנים הרשומים בפנקס הקבלנים וכן ספקים כגון יועצים, מתכננים וכד'), ניסיון ניהולי בגוף או בתאגיד שעיקר עיסוקו בתחום התשתיות, ניסיון בניהול הקמת מתקן תשתיות משמעותי, ניסיון ניהולי בבניית תוכנית עבודה ותקציב/פיקוח על מימוש תוכנית עבודה ותקציב/בקרה ו/או פיקוח על דו"חות כספיים וניסיון ניהולי בעבודה מול משרדי ממשלה ו/או רגולטורים.

המועד האחרון להגשת מועמדות הינו עד לתאריך 31.10.2024 בשעה 12:00 בצהריים. מובהר כי מועמדויות שיוגשו לאחר מועד זה לא תתקבלנה.

הגשת המועמדות תהא באמצעות מערכת מקוונת, וזו בלבד, תוך מילוי "שאלון למילוי על ידי המועמד/ת לתפקיד מנכ"ל/ית שרונים בע"מ" –
אשר נמצא בכתובת www.nisha.co.il/ps/ceo-sharonim שהוא מלא וחתום באופן מקוון, בצירוף קורות חיים מפורטים, מסמכים, תעודות ואישורים המעידים על התקיימותם של תנאי הכשירות לתפקיד, תעודת שקילות (ככל ונדרשת), שמות של שני ממליצים לפחות, וכן כל מסמך אחר הנראה למועמד/ת כרלוונטי לשקילת מועמדותו/ה על ידי ועדת האיתור.

לשאלות בקשר לאופן ההגשה בלבד ניתן לפנות לקבוצת נישה,
חברת ההשמה אשר הוסמכה לטפל בהליך האיתור למייל: ceo-sharonim@nisha.co.il.

אין להגיש מועמדות אלא כאמור במודעה זו. מועמדות אשר תוגש בדרך אחרת, לרבות באמצעות פקס או דואר, או באמצעות "סוכן חכם" ואתרי מכרזים לא תידון.

ועדת האיתור תפנה לממליצים שצוינו על ידי המועמד (וכן לממליצים נוספים, בתיאום מראש עם המועמד), וכן רשאית להפנות  את המועמדים למבחני התאמה, ובכללם גם מבחני אמינות ומהימנות. עוד תהא הוועדה רשאית לפנות לחברת השמה ולהסתייע באיתור אקטיבילפנות למועמדים לבירורים, השלמות וקבלת מסמכים נוספים, על פי שיקול דעתה. חרף האמור, יובהר, כי האחריות על הגשת המידע הנדרש באופן מלא ועדכני מוטלת אך ורק על המועמד, כל סיכון הכרוך בחוסר במידע או אי בהירותו של מידע כאמור מוטל על המועמד בלבד.

מינוי המנכ"ל/ית ייעשה בהתאם למתכונת ההליך כפי שאושרה על ידי דירקטוריון החברה, על פי חוזר הממונה על התאגידים ברשות המים – הליך איתור מנכ"ל (2024); חוק תאגידי מים וביוב תשס"א-2001 וחוק החברות הממשלתיות, התשל"ה-1975 ועל פי כל דין אחר.

בהתאם להוראות הדין, טעון מינויו של המנכ"ל אישור הועדה לבדיקת מינויים ברשות הממשלתית למים וביוב. תנאי העסקה יקבעו בהתאם למסגרת המאושרת על ידי הממונה על תאגידי המים והביוב והממונה על השכר במשרד האוצר ויעוגנו בחוזה אישי.  החברה מבקשת להביא לידיעת המועמדים כי יכול ומינויו של המועמד לתפקיד מנכ"ל/ית החברה יהא כפוף לאישורים רגולטוריים נוספים, כנוסחם בדין בעת הרלוונטית, אף לאחר בחירת מינוי המועמד לתפקיד. לא אושר המועמד – לא יובא דבר מינויו לאישור הוועדה לבדיקת מינויים.

רק פניות מתאימות תענינה. המודעה מנוסחת בלשון זכר אך מיועדת לנשים ולגברים כאחד

דירקטוריון תאגיד המים והביוב שרונים בע"מ

על החברה

שרונים הינו תאגיד מים וביוב הפועל לפי חוק תאגידי מים וביוב, התשס"א-2001 (להלן –"התאגיד"). התאגיד אמון על אספקת שירותי המים והביוב לתושבי רמת השרון וכן על טיהור שפכי העיר במתקן טיהור שפכים והכול באמינות, בכמות ובאיכות הנדרשים על פי כל דין. מנכ"ל התאגיד יוביל וינהל את התאגיד, הן בפיתוח משקי המים הביוב וטיהור השפכים והן בתחזוקה שוטפת ובמתן שירות איכותי לתושבים והכול הן בשגרה והן בחירום. המנכ"ל יהא כפוף לדירקטוריון החברה.

משרה מספר: 414665
09/10/2024
מחפשים את משרת החלומות?
icon man היעזרו בסוכן החכם
הגדירו אותי

תחומים נוספים שנישה מתמחה בהם

הבלוג שלנו מלא במידע שיקדם אותך למשרה הבאה שלך

כללי

נוכחות ברשתות חברתיות בזמן חיפוש עבודה!

הרשתות החברתיות שינו את חיינו גם בכל הקשור לעולם התעסוקה ולחיפוש עבודה.

קראו עוד
מאמרי הייטק

מקצועות העתיד בחברות הייטק!

תעשיית ההייטק מתפתחת בקצב מסחרר וכדי להישאר בחזית הפיתוחים הטכנולוגיים ולהתברג בתפקידים..

קראו עוד
מאמרי ביוטק

התחזית לסגר הבא: יהיה חם

ממעבדות הקורונה, דרך החיסונים העתידים לבוא ועד לרפורמת הקנאביס

קראו עוד
כללי

מי בכלל צריך חברות השמה?

חברות ההשמה הן כלי משמעותי בארגז הכלים של מחפש העבודה בדרך לתחנה הבאה בקריירה.

קראו עוד
מאמרי הייטק

7 טיפים לאכילה נכונה כשעובדים בהייטק

אתם קוראים, עונים, מקלידים, מתרוצצים, מתקנים, מסבירים, שולחים, מתקשרים, ואין לכם רגע דל ביום העבודה.

קראו עוד
מאמרי הייטק

לעבוד בהייטק באיזור הצפון – לא מה שחשבתם

שכשזה נוגע להייטק, אין יותר חוקים גיאוגרפיים וכבר לא חייבים לגור במרכז רק כדי למצוא עבודה במרכז.

קראו עוד
לכל המדריכים