תיאור המשרה:
החברה מגייסת: Technical Consultant. הצטרפות לחברה המונה בין 11-50 עובדים.
תחת מחלקת Customer Success, בכפיפות ל- Customer Success Director.התפקיד כולל מתן ייעוץ טכני שיעזור בשירות ופריסת פתרון החברה בקרוב לקוחות. התקנה, קונפגורציה, אינטגרציה , יישום פתרונות, הכשרה והדרכה (פנימית וחיצונית), סקירה ויישום טכנולוגיות ושינויים גלובאליים, מתן תמיכה ללקוחות ברמת TIER1.
שילוב עבודה היברידי- יומיים מהמשרד.
דרישות המשרה:
3+ ניסיון בתפקידי IT / Account Manager / Customer Success / Support / Project Managment – חובה
ניסיון בעבודה מול לקוחות קיימים ולקוחות חדשי
םניסיון בעבודה עם טכנ' DevOps / Cloud / IT
ניסיון בניהול פרויקטים- יתרון
על החברה
חברה מצויינת שעוסקת בפיתוח מוצר בתחום ה-Enterprise. פתרון ייחודי לניהול סביבה דינמית, המאפשר שקיפות מלאה לשינויים בסביבות הייצור והבדיקות. בעזרת ממשק משתמש ייחודי, ניתן לזהות שינוי של כל פרמטר והשפעתו על הביצועים, הפוקציונליות והאבטחה בשכבות שונות כגון - מע"ה, DB ואפליקציה.החברה מונה 25 עובדים\ות, 16 יושבים בארץ והשאר בארה"ב ואירופה.