תיאור המשרה:
דרוש/ה Customer Support Team Leader.
ניהול 2 עובדים תוך שמירה על 50%HO.
התפקיד כולל עבודה צמודה מול הלקוחות ולשמש כמומחה טכני (ברמות T1-3) משלב ההטמעה ובתמיכה השוטפת באתר הלקוח. ניהול פעילויות תמיכה, התקנה באתרים בחו"ל, ביצוע הדרכות ללקוחות, עבודה עם צוותי Pre/Post Sale ללמידת צרכי הלקוחות.התפקיד כולל
נכונות לטיסות לחו"ל אחת לרבעון.עובדים 100% המשרד.
דרישות המשרה:
3+ ש"נ בניהול צוות תמיכה (ר"צ / מנהל) – חובה
5+ ש"נ בעבודה בתשתיות IT או תשתיות OT – חובה
שליטה בסביבת Windows ו Linux כולל התקנת מערכות הפעלה, שינוי מערכת וניפוי באגים – חובה
ניסיון בסקריפטים
נכונות לטיסות אחת לרבעון – חובה
על החברה
חברה בתחום ה - Security, משכפל מידע חסוי בזמן אמת ושומר עליו במקור פנימי של החברה כך שלא יפגע במקרה של התקפת סייבר.