תיאור המשרה:
הובלת אסטרטגיית ה-Go-to-Market (GTM) של החברה ויניע את יוזמות השיווק שלנו לשלב הבא.• ייושם ופיקוח על ביצוע אסטרטגיית GTM של החברה כדי למקסם את ההשפעה על השוק וצמיחת ההכנסות.• להוביל את הפיתוח והניהול של תוכן מרתק ואיכותי על פני פלטפורמות שונות לתמיכה ביעדי שיווק.• לתכנן, לנהל ולבצע קמפיינים שיווקיים מקיפים בכל הפלטפורמות הדיגיטליות והמסורתיות.• ניהול ואופטימיזציה של אתר החברה ופלטפורמת HubSpot לשיפור חווית המשתמש ויצירת לידים.• להניע ולתאם את כל ההיבטים השיווקיים של שחרור המוצר לשוק, להבטיח השקות מוצלחות ומעורבות מתמשכת.
דרישות המשרה:
• ניסיון מוכח (לפחות 3 שנים) בתפקידי ניהול שיווק B2B במגזר ההייטק•אנגלית ברמת שפת אם • הבנה חזקה של פלטפורמות שיווק דיגיטלי, כולל HubSpot וניהול אתרים.• יכולת מוכחת ליישם אסטרטגיות GTM ולהניע קמפיינים שיווקיים מוצלחים..• ניסיון בניהול ושיתוף פעולה עם קבלני משנה ומפיצים חיצוניים.• רקע בתחום הטלקומוניקציה או תחום טכני מהווה יתרון משמעותי.
על החברה
ספקית בינלאומית מובילה של פתרונות תקשורת אלחוטיים בפס רחב,מאפשרת פרישת תשתית המספקת מגוון רחב של שירותי טלפוניה ומידע באופן איכותי וכלכלי. פתרונות האלחוט של רדווין תואמים גם את הצרכים של בעלי רשתות פרטיות מכל הסוגים, החל מחברות קטנות ועד תאגידי ענק, משרדים ממשלתיים, מוסדות חינוך וארגונים פיננסיים.