מגייסים עובדים?
עמוד הבית > הייטק > Support Engineer > Technical Support Engineer- Tier 2

תיאור המשרה:

Technical Support Engineer- Tier 2תמיכה בכלל המוצרים של החברה בתחומי ה-CYBERSECURITY ו-NETWORKING. תמיכה לכלל הלקוחות (גלובאליים ומקומיים), עבודה בצמוד לפיתוח, פתירת 90% ממקרי תקלות בצוות התמיכה.

דרישות המשרה:

+4 ש"נ בתמיכה מוצר לחברת הייטק גלובאליתניסיון מעמיק בפרוטוקולי תקשורת: TCP, IP, HTTP, SNMP, UDP, סוויצ'ים, ראוטרים וכו'- חובהכישורי שירות לקוחות מצויניםחשיבה אנליטית ויכולת פתרון בעיותיכולת התנהלות שוטפת באנגלית- חובה

על החברה

חברת CYBER ו-Networking גלובלית, המספקת הגנה לשרתים ולאפליקציות של יותר מ-10,000 חברות וארגונים. החברה מגנה על הארגונים הכי רגישים ממתקפות סייבר. חברה גדולה, יציבה, מצליחה, מאתגרת ומבוססת מאד. בחברה יכולות ניוד ואפשרויות קידום.

משרה מספר: 415223
28/01/2025
הגישו עבור חבר שלכם שליחת קורות חיים
מחפשים את משרת החלומות?
icon man היעזרו בסוכן החכם
הגדירו אותי

תחומים נוספים שנישה מתמחה בהם

הבלוג שלנו מלא במידע שיקדם אותך למשרה הבאה שלך

כללי

נוכחות ברשתות חברתיות בזמן חיפוש עבודה!

הרשתות החברתיות שינו את חיינו גם בכל הקשור לעולם התעסוקה ולחיפוש עבודה.

קראו עוד
מאמרי הייטק

חברות הייטק בצפון – לא מה שחשבתם

שכשזה נוגע להייטק, אין יותר חוקים גיאוגרפיים וכבר לא חייבים לגור במרכז רק כדי למצוא עבודה במרכז.

קראו עוד
מאמרי הייטק

חברות הייטק בישראל: החברות המובילות שמשנות את העולם

מותג טוב נמדד קודם כל בחוויה שהוא מעניק, באיך שהוא גורם לנו לדמיין את עצמנו איתו.

קראו עוד
כללי

מגייסים מרחוק? אל תפספסו את המידע הזה!

מועמדים צריכים להתאים עצמם למצב החדש הן מבחינה טכנית והן מבחינה רגשית.

קראו עוד
כללי

ספיישל ג'וניור – 6 טיפים חיוביים לנצל את זמן הקורונה לטובתכם

אם אתם מרגישים ירידה בכמות המשרות לג'וניורים – אתם לא טועים, אבל זה לא אומר שאין מה לעשות בנושא.

קראו עוד
כללי

מתי הזמן הנכון לבקש קידום או העלאה בשכר?

לא פגשנו הייטקיסט שלא רוצה להתקדם. יותר אחריות, יותר השפעה, יותר תנאים.

קראו עוד
לכל המדריכים