תיאור המשרה:
החברה מגייסת: Help Desk Manager.
התפקיד כולל ניהול צוות של 10-12 אנשי תמיכה, אחריות על תפעול שוטף של הצוות, ניטור וניהול עומסים, ביצוע יעדי שירות, ביצוע בקרות והתאמות למדיניות וסטנדרטים של הארגון.
דרישות המשרה:
3+ ש"נ בניהול צוות HD – חובה
8+ ש"נ בתפקידי Help Desk / תמיכת משתמשים – חובה
ניסיון עם ServiceNow רצוי Washington Instance.
ידע בסיסי ב-M365, Active Directory, ניהול זהויות, Windows
אנגלית ברמה שוטפת – חובה
על החברה
חברה בת הגדולה ביותר של חברת Tata העולמית, בעלת 55 סניפים בעולם, חברה יציבה בעלת גב כלכלי חזק.החברה עוסקת במתן שירותי טכנולוגיה, תשתיות ואבטחת מידע לחברות מובילות במשק.