מגייסים עובדים?
עמוד הבית > הייטק > Service Manager > Help Desk Manager

תיאור המשרה:

החברה מגייסת: Help Desk Manager.
התפקיד כולל ניהול צוות של 10-12 אנשי תמיכה, אחריות על תפעול שוטף של הצוות, ניטור וניהול עומסים, ביצוע יעדי שירות, ביצוע בקרות והתאמות למדיניות וסטנדרטים של הארגון.

דרישות המשרה:

3+ ש"נ בניהול צוות HD – חובה
8+ ש"נ בתפקידי Help Desk / תמיכת משתמשים – חובה
ניסיון עם ServiceNow רצוי Washington Instance.
ידע בסיסי ב-M365, Active Directory, ניהול זהויות, Windows
אנגלית ברמה שוטפת – חובה

על החברה

חברה בת הגדולה ביותר של חברת Tata העולמית, בעלת 55 סניפים בעולם, חברה יציבה בעלת גב כלכלי חזק.החברה עוסקת במתן שירותי טכנולוגיה, תשתיות ואבטחת מידע לחברות מובילות במשק.

משרה מספר: 415773
27/03/2025
הגישו עבור חבר שלכם שליחת קורות חיים
מחפשים את משרת החלומות?
icon man היעזרו בסוכן החכם
הגדירו אותי

תחומים נוספים שנישה מתמחה בהם

הבלוג שלנו מלא במידע שיקדם אותך למשרה הבאה שלך

מאמרי הייטק

הייטקיסט: כך תהפכו למותג נחשק בתעשייה

מותג טוב נמדד קודם כל בחוויה שהוא מעניק, באיך שהוא גורם לנו לדמיין את עצמנו איתו.

קראו עוד
כללי

ספיישל ג'וניור – 6 טיפים חיוביים לנצל את זמן הקורונה לטובתכם

אם אתם מרגישים ירידה בכמות המשרות לג'וניורים – אתם לא טועים, אבל זה לא אומר שאין מה לעשות בנושא.

קראו עוד
מאמרי בכירים

דרושים בכירים – ככה תמצאו עבודה למשרות בכירות

בתפקיד בכיר ומחפש עבודה? אסור לך לפספס את המידע שכתוב במאמר הזה.

קראו עוד
כללי

כן סטארטאפ או לא סטארטאפ?

לא קל להיות הטוב בתחומך. לקום כל בוקר ולהוציא מעצמך את הכי טוב שאפשר..

קראו עוד
מאמרי הייטק

חברות הייטק בישראל: החברות המובילות שמשנות את העולם

מותג טוב נמדד קודם כל בחוויה שהוא מעניק, באיך שהוא גורם לנו לדמיין את עצמנו איתו.

קראו עוד
מאמרי הייטק

מה זה דאטה אנליסט ומה עושה דאטה אנליסט: כל מה שצריך לדעת

מותג טוב נמדד קודם כל בחוויה שהוא מעניק, באיך שהוא גורם לנו לדמיין את עצמנו איתו.

קראו עוד
לכל המדריכים