כמה מרוויחים ובאיזה תפקיד?
נתוני שכר לשנת 2024
מצאנו עבורך 61 משרות פיננסים
תיאור המשרה:
לחברה טכנולוגית מובילה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות להצטרף לצוות הכספים ההולך וגדל .התפקיד כולל ניהול פעולות חשבונאיות שוטפות ותהליך סגירה חודשי. רישום תנועות פיננסיות מיום ליום והשלמת תהליך הרישום. ביצוע התאמה בנקאית ומלא טפסי מס. בקרת דוחות החזר נסיעות והוצאות לעובדים.יכולת זיהוי ופתרון מהיר של פערים ובעיות פיננסיות ביעילות.
דרישות המשרה:
מנהל/ת חשבונות (מינימום סוג 2. סוג 3 יתרון).
ניסיון של 2-4 שנים כמנהלת חשבונות בחברה גלובלית- חובה
תעשיית היי-טק – יתרון
ניסיון משמעותי בעבודה עם Priority – יתרון.
אנגלית ברמה גבוהה, הן בעל פה והן בכתב- חובה.
שליטה מלאה ב-Microsoft Excel
תשומת לב לפרטים ודיוק בעבודה.
יחסי אנוש טובים, מיומנויות תקשורת חזקות וגישה יזומה.
יכולת עבודה הן באופן עצמאי והן כחלק מצוות.
על החברה
חברת מכשור רפואית בעלת מוצר מושתל.
תיאור המשרה:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות יחיד/ה -כיום מחלקת פיננסיים בחברה היא חיצונית והמטרה לגייס פונקציה שתקים הכל בתוך החברה כולל ספקים, לקוחות, חשבוניות עד מאזן.
כפיפות לסמנכ״ל התפעול / מנהל הסייט.
הטמעה של מערכת פריורטי.
יום אחד מהבית - קבוע יום ראשון.
דרישות המשרה:
מנהל/ת חשבונות סוג 2 ומעלה – חובה
לפחות 3 שנות ניסיון בהנהלת חשבונות – חובה
ניסיון מחברת הייטק – יתרון משמעותי
אנגלית ברמה גבוהה – כתיבה ודיבור – חובה
ניסיון עם SAP – יתרון משמעותי
ניסיון בפריורטי – יתרון משמעותי
על החברה
חברת סטארט-אפ ישראלית המפתחת מערכת מבוססת בינה מלאכותית (AI), ראייה ממוחשבת ולמידת מכונה לזיהוי נזקים וחריגות במראה החיצוני של כלי רכב.
תיאור המשרה:
אחריות על מידע בנושא שכר והכנת משכורות לעובדי החברה
אחריות על נוכחות, הכנת משכורת לכ- 320 עובדים, גלובליים ושעתיים (יש הרבה סוגי חוזים)
מתן מענה בנושא דיני עבודה, במגוון תנאי העסקה לרבות חישוב עלויות, חופשות, קרנות וביטוחים.
טיפול בנוכחות, עדכון ובקרה והקמת עובדים במערכת נוכחות.
עבודה מול עובדים שעתיים והסכמי שכר מורכבים.
ביצוע גמר חשבון, חישוב זכויות סוציאליות.
הכנת טפסי 126 שנתיים וחציוניים.ביצוע והכנת תשלומי 102 לביטוח לאומי ומס הכנסה.
קליטת עובדים במערכת השכר והגדרה נכונה של התשלומים החודשיים שלהם.
טיפול בתהליך גמר חשבון של העובד/ת כגון: פיצויי פיטורין, הבראה, טפסי 161. חתימה על מס"ב משכורות ותשלומי גמל בעת העברה לבנק.
דרישות המשרה:
תעודת חשב/ת שכר -חובה חמש שנות ניסיון בתחום – חובה
ניסיון בתוכנת מל"מ / חילן ( עובדים עם תוכנת מל"מ – לא חובה ניסיון החברה מלמדת ).
ידע בדיני עבודה וחוקים- חובה
Excel ברמה גבוהה – חובה
יכולת עבודה עצמאית וצוותי
מוטיבציה גבוה, דינאמיות ויכולת עבודה תחת לחץ רצון ללמוד ולהתפתח לטווח ארוך
משרה מלאה
מיקום: פארק עתידים, תל אביב
על החברה
בית חולים פרטי בוטיקי בת"א.
תיאור המשרה:
למחלקת ביקורת פנים וניהול סיכונים במשרד רואי חשבון בירושלים,
דרוש /ה עובד /ת צוות ביקורת פנים לעבודה במשרה מלאה. יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות, שכר ותנאים טובים למתאימים !
רישיון רכב - חובה!!!
נכונות לנסיעות לפגישות לפעמים ברחבי הארץ
דרישות המשרה:
ניסיון של 3-4 שנים לפחות בביקורת פנימית.
רישיון רכב – חובה!!!
נכונות לנסיעות לפגישות ברחבי הארץ
ניסיון בביקורת עומק בגופים מתמחים, משרדי ממשלה ורשות התאגידים – יתרון.
ניסיון בביקורת שכר /שכר מורים – יתרון.
רואה /ת חשבון – יתרון.
תעודת בודק שכר – יתרון.
חשיבה אנליטית, יכולת ניתוח והסקת מסקנות.
יכולת הבעה בעל פה, כתיבה וניסוח ברמה גבוהה.
יכולת עבודה עצמאית וקליטה מהירה.
גישה למערכות מחשב ושליטה גבוהה ביישומי אופיס.
לימודי ביקורת פנימית ותעודות מקצועיות (לדוגמה CISA, CIA)- יתרון.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
על החברה
משרדי רו"ח מהותיקים בירושלים המעניק ייעוץ בינלאומי ללקוחות. לקוחות המשרד כוללים מגוון רחב החל מחברות פרטיות וציבוריות דרך רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה ועד ליחידים מלכ"רים ועמותות
תיאור המשרה:
למשרד רואי חשבון גדול , מוביל וותיק בירושלים דרוש /ה רואה /ת חשבון בכיר /ה.
ניהול מחלקת הביקורת , הובלת תהליכים וקשרי לקוחות , ניהול ויזמות , עבודת ביקורת עבור חברות פרטיות וציבוריות ועריכת דוחות כספיים
תפקיד ניהולי ובכיר , להכנס לצוות הניהול במשרד
דרישות המשרה:
ניסיון של לפחות 7 שנים בתחום – חובה
יזם באופיו, שמעוניין להיכנס לצוות הניהול במשרד. יכולות ניהול ויזמות , הובלת תהליכים וקשרי לקוחות. דרוש ניסיון רב בעבודת ביקורת ועריכת דוחות כספיים
ניסיון במתן שירותי חשבות וניהול כספים לחברות – יתרון משמעותי
שליטה מלאה באקסל ואופיס
שליטה טובה בשפה האנגלית
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
על החברה
משרדי רו"ח מהותיקים בירושלים וחלק מרשת המסייעת בהענקת ייעוץ בינלאומי ללקוחותינו . לקוחות המשרד כוללים מגוון רחב החל מחברות פרטיות וציבוריות דרך רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה ועד ליחידים מלכ"רים ועמותות
תיאור המשרה:
לחברה טכנולוגית מובילה דרוש/ה עוזר/ת חשב להצטרף למחלקת הכספים
התפקיד כולל ניתוח נתונים פיננסיים ויישומם.
פיקוח ומתן תמיכה מקצועית לצוות הנהלת חשבונות
יישום בקרות ומדיניות חשבונאית.
ההכנת דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים. הכנת חומר לסקירה וביקרות רו"ח.
סיוע בניהול בקרות פנימיות ותהליך SOX.
סיוע בדיווחים למוסדות ובדיווחים לרשות להשקעות ולרשות לחדשנות
כפיפות לחשב החברה
דרישות המשרה:
תואר ראשון בראיית חשבון
ניסיון של שנה ומעלה בתפקיד דומה- חובה
התמחות באחד ממשרדי רואי חשבון BIG4- יתרון
אנגלית ברמה טובה- חובה
ידע וניסיון על פריורטי- יתרון
על החברה
חברה ישראלית רב לאומית הפועלת בתחום התעופה
תיאור המשרה:
ניהול צוות הנהלת חשבונות – הן באופן ישיר במטה הארגון והן באופן מטריציוני.
ביצוע עבודת הנהלת חשבונות עד מאזן )ספקים, לקוחות, גזברות, דיווח לרשויות ועוד
ניהול, רישום וביצוע משימות הנהלת חשבונות, פיקוח ובקרה על תקינות הנתונים במערכת הכספית , לרבות פקודות המבוצעות ע"י מנהלי החשבונות.
סגירת ספרים בדוחות כספיים רבעוניים ושנתיים
ניהול, רישום ובקרה על מערכת תרומות מיועדות.
הכנת דיווחים ניהוליים שוטפים, טיפול בסוגיות חשבונאיות ובקרה על תשלומים, ביצוע בקרה וניהול שגרות עבודה במחלקת הכספים .
ביצוע ואחריות על משימות נוספות במחלקת הכספים.
דרישות המשרה:
מנהל/ת חשבונות מדופלם השכלה רלוונטית בכלכלה/ מנהל עסקים/ראיית חשבון
ניסיון בתפקיד דומה של 4-5 שנים לפחות – חובה
נסיון בניהול בקרות על מחלקת הנה"ח
נסיון בעריכת דוחות כספיים, הכנת דוחות מס, מאזן ודיווחים לרשויות
היכרות עם עולם העמותות –יתרון
ניסיון ניהולי קודם- 2-3 שנים לפחות –חובה.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות – ERP
יתרון לניסיון עם מערכת תפנית ,
אקסל ברמה גבוהה, בתוכנות אופיס, יכולת הצגה ניתוח נתונים
נסיון בעבודה בארגון הכולל חברות בנות. – יתרון
נסיון בעבודה מול סמנכ"ל כספים והנהלה בכירה
על החברה
הארגון מונה כ- 420 עובדים, העוסקים בגיוס תרומות, במימוש התרומות
תיאור המשרה:
למשרד המתמחה במתן שירותי ניהול כספים לסטארטאפים, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות יחיד/ה, לעבוד מול מספר חברות במקביל.
תחומי אחריות:
ניהול חשבונות שוטף של חברות סטארטאפים.
ביצוע התאמות בנקים, ספקים ולקוחות.
הכנת דוחות כספיים חודשיים ושנתיים.
טיפול בחשבוניות, קבלות ותשלומים.
מתן מענה שוטף ללקוחות המשרד בנושאים פיננסיים.
שיתוף פעולה עם רואי חשבון ומנהלי כספים חיצוניים.
דרישות המשרה:
ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול חשבונות.
ידע בפריוריטי וחשבשבת -חובה
ידע בשכר-יתרון משמעותי
יכולת עבודה עצמאית ועמידה בלוחות זמנים.
תשומת לב לפרטים ויכולת אנליטית גבוהה.
ניסיון בעבודה עם חברות סטארטאפים – יתרון.
כישורי תקשורת מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
על החברה
חברה פרטית ישראלית המספקת מגוון שירותים פיננסיים, הכוללים: שירותי CFO: סיוע ליזמים בהקמת חברות בחו"ל, גיוס הון, ביצוע בדיקות נאותות פיננסיות, כתיבת הסכמי השקעה, הכנת תוכניות פיננסיות ועוד. ייעוץ כלכלי: ניתוח נתונים, ייעוץ כלכלי לחברות ופיתוח מודלים פיננסיים. שירותי ייעוץ: סיוע לחברות בכל שלבי חייהן, החל מהקמה ועד לגיוס הון ומיזוגים ורכישות.
כל מה שצריך לדעת כשמחפשים עבודה בהייטק
10 הדיברות לחיפוש עבודה דיסקרטי
אז אתם מתחילים לפזול לצדדים אחרים, פתאום גיליתם שחברים בתפקיד שלכם במקום אחר מרוויחים יותר.
קראו עודאז איך פותחים את הדלת למשרה הבאה?
בישראל פועלות אלפי חברות, לכל אחת ה"נישה" המקצועית שלה.
לנישה ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים למשרות מאתגרות במיוחד, אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות וסטארטפים מובילים, החל מסטארטאפים מגניבים שזה עתה קמו ועד למרכזי פיתוח של חברות ענק בינלאומיות.
במרוצת השנים הצלחנו להרכיב נוסחה מושלמת שהופכת את תהליך חיפוש העבודה לפשוט ונוח יותר עבור אלפי מועמדים כל זאת על ידי שקיפות מלאה, דיסקרטיות וליווי מלא לאורך כל הדרך.