כמה מרוויחים ובאיזה תפקיד?
נתוני שכר לשנת 2024
מצאנו עבורך 62 משרות פיננסים
כספים, רו"ח, חשבים, הנהלת חשבונות
תיאור המשרה:
מעקב אחר הכנסות והוצאות החברה, בדיקות רווחיות, הכנת דוחות חודשיים, מעקב וניהול תקציב, בקרה על תשלומי שכר העובדים, מעקב אחר נהלי החברה הגלובאליים והסכמים, עבודה בהתאם לתקנות והרגולציה, עבודה בצמוד ל-CFO החברה.
דרישות המשרה:
3 שנות ניסיון לפחות בתפקידי רו"ח/חשבות- חובה
ניסיון בעבודה באחד ממשרדי הBIG 4 – יתרון משמעותי
היכרות עם תחום ההייטק – יתרון
שליטה מצויינת באקסל – חובה אנגלית ברמת טובה (רמת שיחה) – חובה
דייקנות, חריצות, שירותיות ויחסי אנוש מצויינים.
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
על החברה
חברה שנותנת ייעוץ ושירותים פיננסיים לסטארטאפים וחברות טכנולוגיות.
תיאור המשרה:
אחריות על הנהלת החשבונות של החברה ובקרה על החשבות החיצונית
מידול פיננסי והכנת תחזיות
ניהול תקציב מול ביצוע
ניהול תזרים מזומנים וביצוע בקרות
הכנת דוחות ודיווחים להנהלה ולמממנים
הכנת סקירות שוק וניתוחי מאקרו
עבודה מול כל הגורמים בחברה וספקים חיצוניים
דרישות המשרה:
תואר ראשון בחשבונאות/כלכלה
רו"ח מוסמך יוצא BIG4
ניסיון בחשבות או ניהול כספים
יכולת ניהול מספר תהליכים מורכבים במקביל
ניסיון במידול פיננסי- יתרון
עבודה עם מערכות מידע פיננסיות – יתרון
בעל ניסיון בניתוח מאקרו כלכלי – יתרון
אוריינטציה הצגתית וניסיון בבניית מצגות (Power Point)- יתרון
יסודיות ותשומת לב לפרטים הקטנים
רעב להצליח וללמוד (MUST)
על החברה
חברה המתמחה במתן אשראי ליזמי נדל"ן ומנוהלת על ידי בכירים בשוק ההון
תיאור המשרה:
למחלקת ביקורת פנים וניהול סיכונים במשרד רואי חשבון בירושלים,
דרוש /ה עובד /ת צוות ביקורת פנים לעבודה במשרה מלאה. יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות, שכר ותנאים טובים למתאימים !
רישיון רכב - חובה!!!
נכונות לנסיעות לפגישות לפעמים ברחבי הארץ
דרישות המשרה:
ניסיון של 3-4 שנים לפחות בביקורת פנימית.
רישיון רכב – חובה!!!
נכונות לנסיעות לפגישות ברחבי הארץ
ניסיון בביקורת עומק בגופים מתמחים, משרדי ממשלה ורשות התאגידים – יתרון.
ניסיון בביקורת שכר /שכר מורים – יתרון.
רואה /ת חשבון – יתרון.
תעודת בודק שכר – יתרון.
חשיבה אנליטית, יכולת ניתוח והסקת מסקנות.
יכולת הבעה בעל פה, כתיבה וניסוח ברמה גבוהה.
יכולת עבודה עצמאית וקליטה מהירה.
גישה למערכות מחשב ושליטה גבוהה ביישומי אופיס.
לימודי ביקורת פנימית ותעודות מקצועיות (לדוגמה CISA, CIA)- יתרון.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
על החברה
משרדי רו"ח מהותיקים בירושלים המעניק ייעוץ בינלאומי ללקוחות. לקוחות המשרד כוללים מגוון רחב החל מחברות פרטיות וציבוריות דרך רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה ועד ליחידים מלכ"רים ועמותות
תיאור המשרה:
למשרד רואי חשבון גדול , מוביל וותיק בירושלים דרוש /ה רואה /ת חשבון בכיר /ה.
ניהול מחלקת הביקורת , הובלת תהליכים וקשרי לקוחות , ניהול ויזמות , עבודת ביקורת עבור חברות פרטיות וציבוריות ועריכת דוחות כספיים
תפקיד ניהולי ובכיר , להכנס לצוות הניהול במשרד
דרישות המשרה:
ניסיון של לפחות 7 שנים בתחום – חובה
יזם באופיו, שמעוניין להיכנס לצוות הניהול במשרד. יכולות ניהול ויזמות , הובלת תהליכים וקשרי לקוחות. דרוש ניסיון רב בעבודת ביקורת ועריכת דוחות כספיים
ניסיון במתן שירותי חשבות וניהול כספים לחברות – יתרון משמעותי
שליטה מלאה באקסל ואופיס
שליטה טובה בשפה האנגלית
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
על החברה
משרדי רו"ח מהותיקים בירושלים וחלק מרשת המסייעת בהענקת ייעוץ בינלאומי ללקוחותינו . לקוחות המשרד כוללים מגוון רחב החל מחברות פרטיות וציבוריות דרך רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה ועד ליחידים מלכ"רים ועמותות
תיאור המשרה:
מנהל/ת מותגים בינלאומיים וחדשנות מוכשר/ת ומנוסה שיצטרף לצוות השיווק. התפקיד כולל אחריות על הניהול השוטף של פרויקטי חדשנות,בדגש על עבודה מול מותגים גלובאליים, החל משלב הפיתוח והובלתו כולל הוצאה לפועל תוך עמידה בלוח זמנים.
תחומי אחריות:
• יישום תוכניות עבודה ופרוייקטי חדשנות החל משלב הפיתוח ועד להוצאה לפועל תוך עמידה בלוחות זמנים.
• הובלה וניהול פרוייקטי ייבוא ופרוייקטי חדשנות מפעליים, כולל חיבור לרצפת הייצור.
• התנהלות שוטפת מול ספקים בינלאומיים, טיפול ואחריות על נראות המותג, פעילויות שיווקיות ושמירה על ערכי המותג.
• ניהול החומרים השיווקיים כולל כתיבת בריפים, קשר עם משרדי הפרסום והוצאה לפועל של פעילויות.
• ניהול תקציב שיווקי והבטחת עמידה ביעדי התקציב
• הנעת והובלת צוותים - צוות המפעל, צוות המכירות וחיבור בין ממשקים שונים
היברידיות : לאחר חפיפה עד פעמיים בשבוע
דרישות המשרה:
• ניסיון קודם בניהול מותג בינלאומי גדול או ניהול מותג מקומי.
• יכולת עבודה שוטפת בשפה האנגלית – בע"פ ובכתב
• יכולת עמידה באתגרים וריבוי משימות עם גישה חיובית וחיוך
• יכולת אנליטית גבוהה.
• הבנה מעמיקה של השוק התחרותי.
• ניסיון בעבודה עם תחום המכירות והכרת השוק הקמעונאי.
• הבנה בתמחור והמחרה וראייה כוללת של ניהול העסק.
על החברה
חברה יצרנית המתמחה בעולם המתוקים
תיאור המשרה:
החברה מגייסת: Business Analyst Team Lead
ניהול של 2 עובדים (1 בישראל ו-1 בחו"ל), פונקציה חדשה ויחידה בארגון.
החברה עובדת במודל היברידי של יומיים מהבית.
דרישות המשרה:
2+ ש"נ בניהול – חובה
5+ ש"נ בתפקיד דומה – חובה
ניסיון עם SQL ו- Excel – חובה
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים / תעשיה וניהול – יתרון משמעותי
ניסיון בכלי BI כגון Tableau, Power BI או Looker לפיתוח דוחות/דשבורד – יתרון משמעותי
על החברה
חברת ניהול משימות ישראלית המספקת פתרונות SaaS לניהול פרויקטים ארגוניים ואקדמיים בארגונים, במטרה לשפר את התקשורת בתוך ארגונים. החברה מעסיקה כ- 230 עובדים בארץ ובחו"ל, וכ- 62 אלף חברות כבר משתמשות כיום במוצר החברה.
תיאור המשרה:
העבודה היא בצוות אך כל מנהלת חשבונות מתעסקת בפרויקטים שונים בכפוף למנכ"ל
נדרש לעשות הוצאת חשבוניות מס ללקוחות וספקים, סגירות שנה
המשרד ברמת החייל בתל אביב
דרישות המשרה:
מנהלת חשבונות סוג 01+02
עבודה עם לקוחות וספקים,
נדרשת בחור/ה עם ראש גדול ומוסר עבודה ורצון ללמוד ולהתקדם ,
על החברה
חברה העוסקת בניהול נדלן עסקי.
תיאור המשרה:
דרוש/ה מנהל/ת משרד לתפקיד הכולל ניהול שוטף של המשרד, הזמנות מהסופר, ניהול יומנים.
ישיבה ב Open space, שעות עבודה 09:00-18:00/19:00 ללא גמישות.
עבודה מהמשרד בלבד.
דרישות המשרה:
2-4 שנות ניסיון כמנהל/ת משרד או עוזר/ת אדמינסטרטיבית או פקיד/ת קבלה – חובה
ניסיון בניהול יומנים – חובה
ניסיון מחברת הייטק – חובה
עבודה על Google Drive, כולל Google Sheets ו-Google Docs – חובה
על החברה
חברת סטארטאפ מובילה
כל מה שצריך לדעת כשמחפשים עבודה בהייטק
10 הדיברות לחיפוש עבודה דיסקרטי
אז אתם מתחילים לפזול לצדדים אחרים, פתאום גיליתם שחברים בתפקיד שלכם במקום אחר מרוויחים יותר.
קראו עודאז איך פותחים את הדלת למשרה הבאה?
בישראל פועלות אלפי חברות, לכל אחת ה"נישה" המקצועית שלה.
לנישה ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים למשרות מאתגרות במיוחד, אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות וסטארטפים מובילים, החל מסטארטאפים מגניבים שזה עתה קמו ועד למרכזי פיתוח של חברות ענק בינלאומיות.
במרוצת השנים הצלחנו להרכיב נוסחה מושלמת שהופכת את תהליך חיפוש העבודה לפשוט ונוח יותר עבור אלפי מועמדים כל זאת על ידי שקיפות מלאה, דיסקרטיות וליווי מלא לאורך כל הדרך.