מצאנו עבורך 32 משרות ירושלים והסביבה
תיאור המשרה:
התפקיד, בכפיפות לסמנכ"ל וראש חטיבת מדיניות ברשות, כחלק מצוות חטיבת מדיניות האמון על גיבוש מדיניות הפעולה של הרשות למול ההייטק הישראלי, על הערכה ומחקר כלכלי של פעילות הרשות וסקטור ההייטק ועל ניהול תקציב הרשות. החטיבה תומכת במגוון פעילויות הרשות המשקיעה בחברות הייטק בכל השלבים, בהיקף השקעות שנתי של כ- 1.5 מיליארד ₪, ובמאות פרויקטים וחברות.
דרישות המשרה:
תיאור תפקיד:
- ניהול אגף המחקר והכלכלה בחטיבת המדיניות של הרשות.
- איסוף נתונים ובניית כלים לטובת עריכת ופרסום מחקרים ודוחות על שוק ההייטק ואקוסיסטם החדשנות בישראל ובעולם, וכן לטובת עיצוב מדיניות הרשות וקבלת החלטות מבוססת נתונים
- בניית מודלים כלכליים העומדים בבסיס כלי ומנגנוני הרשות
- ניהול הערכות כלכליות על פעילות הרשות, תוך בחינת ההשפעה והאפקטיביות של כלים אלו וגיבוש הצעות לטיובם
- בניית שיתופי פעולה נרחבים של הרשות עם גופי ממשל, מחקר ואקדמיה לטובת קידום ויצירת תשתית מחקר מעמיקה בתחומי התוכן הנ"ל ולטובת הנעת מדיניות מקדמת חדשנות
- ייצוג הרשות בפורומים בינלאומיים העוסקים במדיניות ובמחקר חדשנות.
דרישות המשרה:
תנאי סף:
- תואר שני לפחות, כאשר אחד מהתארים (הראשון, השני או השלישי) הינו תואר בכלכלה.
- ניסיון מצטבר של 7 שנים לפחות בתפקידים כלכליים, מחקריים או אסטרטגיים בסקטור הציבורי ו/או בתעשייה עתירת הידע ו/או בגוף מימון המשקיע בטכנולוגיות/ ו/או בגוף מחקר.
- ב-10 השנים האחרונות:
- ניסיון של לפחות 4 שנים במצטבר, בתפקיד מחקר כלכלי או מחקר מדיניות.
- ניסיון של לפחות 3 שנים במצטבר, בתפקיד המדווח לסמנכ"ל/מנכ"ל
- ניסיון של לפחות 3 שנים במצטבר בניהול צוות המונה 2 עובדים לפחות.
- כתיבה/קריאה/דיבור באנגלית ברמה גבוהה מאוד.
- ניסיון בבניית והעברת מצגות והופעה בפני פורומים רבי משתתפים בעברית ובאנגלית
- ניסיון בכתיבת מחקרים / ניירות עמדה
- ניסיון בהובלת שיתופי פעולה עם גופים רבים
דרישות נוספות המהוות יתרון:
- תואר שלישי באחד מהתחומים הבאים: כלכלה / מנהל עסקים / מדיניות ציבורית
- ניסיון בניהול צוות מחקר כלכלי ובבניית מאגרי מידע מחקריים
- ניסיון של 7 שנים לפחות בביצוע מחקר כלכלי בישראל או בחו"ל
- ניסיון בביצוע מחקר בתחומי התעשייה עתירת הידע
- ניסיון והיכרות עם מדיניות חדשנות והיכרות עם גופי המחקר בתחום, לרבות יכולת מוכחת לביצוע שיתופי פעולה מחקריים
- היכרות עם הסקטור הציבורי בישראל
- ניסיון בבחינת, בקביעת, בייזום ובליווי יישום מדיניות ציבורית בישראל, בפרט בתחומי חדשנות וטכנולוגיה
התמודדותך במכרז מותנית במילוי השאלון בצרוף תעודות וקורות חיים עד לתאריך 18/5/2025 בשעה 11:00
את השאלון ניתן להוריד מהקישור: http://www.nisha.co.il/ps/Inn-economy2025
אין להגיש מועמדות אלא כאמור בהודעה זו. מועמדות אשר תוגש בדרך אחרת, לרבות באמצעות דואר, פקס או דוא"ל, לא תידון. הצעות אשר תגענה לאחר המועד הנ"ל לא תידונה.
לשאלות בקשר לאופן ההגשה בלבד ניתן לפנות לקבוצת נישה, חברת ההשמה אשר הוסמכה לטפל בהליך האיתור לדוא"ל Inn-economy2025@nisha.co.il
וועדת האיתור תהיה רשאית לזמן לראיונות וכן לראיין ממליצים, לפנות למועמדים לברורים, הבהרות, השלמת מידע, מסמכים נוספים, מבחני התאמה וכיו"ב על פי שיקול דעתה.
רק פניות מתאימות תיעננה
המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תינתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם ולפיכך המועמד רשאי, אך לא חייב, לציין זאת בקורות החיים שהוא מעביר.
מקום העבודה ירושלים (אפשרות לעבודה היברידית)
על החברה
הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית ("רשות החדשנות"), היא תאגיד ציבורי המופקד על תעשיית ההייטק בישראל ומשימתו לפתח את התחרותיות של ישראל מול האבים אחרים של חדשנות בעולם. רשות החדשנות משקיעה מדי שנה מענקים במאות חברות – מחברות הזנק בתחילת דרכן ועד לתאגידים גדולים הפועלים בישראל וכן במוסדות מחקר המבצעים מחקר יישומי. כמו כן עוסקת הרשות בפיתוח מדיניות והסרת חסמי צמיחה בהיבטי רגולציה, מיסוי ועוד. לרשות החדשנות דרוש כלכלן ראשי וראש אגף מחקר וכלכלה. אגף המחקר והכלכלה ברשות אחראי על העמדת בסיס ידע ונתונים אשר מאפשר לרשות לבצע תהליכי קבלת החלטות ברמות מדיניות המו"פ הלאומית, מדיניות הרשות והחלטות ועדות המחקר. האגף בונה את הידע באמצעות מחקר והבנה מעמיקים של שוק ההייטק בארץ ובעולם, של מדיניות חדשנות בארץ ובעולם, ועל ידי רשת שיתופי פעולה נרחבים מול גופי מחקר ומדיניות בישראל ובחו"ל . בנוסף, אחראי האגף על ההערכה השוטפת של ביצוע תוכניות הרשות ואיכות פעילותה.
משרה מספר: 416045
24/04/2025תיאור המשרה:
מדובר על 2 משרות רילוקשיין לאזור המפרציות ומזרח אפריקה
מחפשים מנהלי תפעול מכוונים תוצאות לפיקוח וינהול התפעול השוטף של מרכז ההדרכה(כולל ניהול מדריכים)לפקח על כל ההיבטים של הפעילות היומיומית של מרכז ההדרכה, לרבות תזמון, ניהול מתקנים ועמידה בתקני בטיחות ואיכות. יישום וייעול נהלים תפעוליים כדי להבטיח יעילות והתאמה ליעדים הארגוניים.עבודה מול פוקנציות שונות כולל ממשלות זרות
דרישות המשרה:
תואר אקדמי בתחום רלוונטי. תואר מתקדם – יתרון.
מינימום 5 שנים בניהול תפעול, רצוי בסביבה הכשרה, חינוך, ממשלות או דומה.ניסיון מוכח בניהול צוותים, כולל גיוס עובדים,
הדרכה וניהול ביצועים
.אנגלית ברמה גבוהה- חובה
דרכון זר- יתרון
על החברה
חברה בת של חברה גלובאלית המספקת תוכניות הכשרה לאבטחת סייבר ואבטחת מידע, המבוססות טכנולוגיות אימון סייבר מובילות בעולם וחווית למידה ברמה הגבוהה ביותר הקיימת כיום. החברה מפתחת תוכניות הדרכת סייבר עבוד גופים בינלאומיים מובילים ומפעילה מספר מרכזי לימוד ייחודיים ברחבי העולם.
תיאור המשרה:
החברה מגייסת: מנהל/ת חשבונות בכיר/ה כחלק מצוות.
התפקיד כולל הכנה ובקרה על מאזן החברה עד להרכבה, סיוע בהכנת דוחות חודשיים/רבעוניים/שנתיים, מעקב ובקרה על תזרים החברה לרבות גבייה, בקרה שוטפת על פעילות הנהלת חשבונות הכוללת - חשבוניות מלקוחות, תשלומים לספקים, התאמות בנקים, דיווחים לרשויות, טיפול בהוראות קבע, פחת, ערבויות ועוד.
עובדים יום מהבית.
החברה ממוקמת במשרדים ביהוד, ובשנה הבאה עוברים למשרדים חדשים במודיעין.
דרישות המשרה:
3+ ש"נ כמנהל/ת חשבונות – חובה
מנהל/ת חשבונות סוג 3 – חובה
שליטה בתוכנת Priority – חובה
ידע בכל סעיפי הכספים עד למאזן
אנגלית טובה ברמה דיבור וכתיבה
על החברה
חברה מובילה בינלאומית בתחום הפתרונות והמוצרים לעולם האבטחה, הבטיחות וניהול אתרים.
תיאור המשרה:
דרוש/ה מנהל /ת פרויקט לניהול מגה פרויקט בתחום הבינוי למגה פרויקטים התפקיד כולל את ניהול וליווי הפרויקט וצוות הפרויקט באתר, על כל שלביו ועיסוק בהיבטים הנדסיים וניהוליים, לרבות טיב, תקציב, לקוח, קבלנים, לו"ז, ניהול ותאום הביצוע בין כל הגורמים לפי שלביות הפרויקט ועוד העבודה ירושלים
דרישות המשרה:
מהנדס/ת אזרחי/ת רשום/ה- חובה ניסיון של לפחות 6 שנים בהובלת פרויקטים בביצוע / פיקוח ניסיון בעבודה בפרויקט של חוות שרתים- יתרון משמעותי ניסיון בתכנון – יתרון ניסיון בניהול צוותי עבודה פרואקטיביות, כושר ארגון גבוה יכולת הובלת לקוח יכולת ניהול צוותי הפרויקט
על החברה
החברה עוסקת בניהול תכנון, ניהול ביצוע ופיקוח וכן בניהול סטטוטורי בפרויקטי מגורים, משרדים, מסחר, תשתיות, מרכזים לוגיסטיים, מבני ציבור, מלונאות, התחדשות עירונית ועוד. החברה פועלת בישראל בפרישה רחבה עם משרדים בת"א, ירושלים וב"ש ומעסיקה למעלה מ-300עובדים.
תיאור המשרה:
לחברה שעוסקת בפרוייקט תשתיות בירושלים דרוש/ה מנהל/ת אגף רכבת קלה ירוק/כחולתיאור תפקיד:
• ניהול הקו הכחול בחטיבת רכבות האמון בעיקר על ביצוע עבודות אינפרא 1 של הקו הכחול בחטיבה ופרויקטים נלווים ל קו זה בירושלים.
• מעורבות בתהליכי התכנון המפורט/שיפוט מפורט וניהול הביצוע של המקטעים השונים של הרק"ל בירושלים, לרבות מעקב ובקרה על פרויקטים בתחום זה המצויים בביצוע.
• אחריות על יועצים, מתכננים, מנהלי פרויקטים וקבלנים, ובעלי תפקיד ים נוספים המועסקים במסגרת פרויקט הקו הכחול.
• עבודה שוטפת וקשר שוטף מול צוות תכנית אב לתחבורה, האגפים הרלוונטיים בעיריית ירושלים, חברות התשתית ומול גורמים נוספים.
• ניהול הצוות המקצועי שבאגף רכבות, וכן ניהול גורמי הבקרה הנוספים שנותנים שירותים לחטיבה.ניהול 3 אנשים
דרישות המשרה:
תואר רלוונטי – מהנדס/ הנדסאי/ת רשום- חובה.ניסיון של לפחות 5 שנים בתחום למהנדסים/ות, 6 שנות ניסיון להנדסאי/ת- חובה.ניסיון ניהולי של 3 שנים לפחות בניהול צוות עובדים- חובהבעל ניסיון בעבודה ישירה מול רשויות מקומיות, חברות תקשורת וגופים ציבוריים- יתרוןבעל ניסיון בביצוע עבודות תשתית ופרויקטים בעלי מורכבות הנדסית לרבות נתיבי תחבורה, כבישים עירוניים ובין עירוניים, גשרים, מנהרות ומחלפים- יתרוןבעלי ניסיון בטיפול ישיר בפרויקטים ציבוריים משמעותיים ורחבי היקף במקביל- יתרוןבעל ניסיון בניהול של לפחות פרויקט תחבורה אחד, אשר ביצועו הושלם, לרבות שלב מסירת הפרויקט למזמין העבודה והפעלתו- יתרון
על החברה
החברה הוקמה במטרה לבצע עבור העירייה, הממשלה, מינהל מקרקעי ישראל, וגופים ציבוריים אחרים עבודות בתחום פיתוח התשתיות. מקדמת פרוייקטי תשתיות עבור משרד התחבורה, מינהל מקרקעי ישראל ועוד.
תיאור המשרה:
לחברה שעוסקת בפרוייקט תשתיות בירושלים דרוש/ה מנהל/ת אגף תכנון ורישויתיאור התפקיד:- ניהול אגף התכנון בחטיבת המבנים והצוותים המקצועיים, וכן כל הפרויקטים שאחריות אגף התכנון.- ניהול כלל הליכי התכנון והרישוי של האגף, מול הגורמים העירוניים, מינהל חינוך, מנהליפרויקטים, אדריכלים ועוד.-ניהול תהליכים רוחביים באגף, כגון גיבוש תוכניות עבודה, ביצוע מעקב שוטף, עמידהביעדים והשגת מטרותי ו של האגף.-ניהול ממשקים: ניהול וקידום ממשקי עבודה מול עירית ירושלים, משרדי ממשלה, רשויותוהמזמינים השונים, וכן ייצוג האגף מול ה גופים הרלוונטיים.-מתן מענה בשוטף לגורמים שונים בארגון, כגון: סמנכ"ל חטיבת מבנים, הנהלה, אנשי מטה וכו'.- ניהול 3 אנשים
דרישות המשרה:
תואר רלוונטי – מהנדס/ הנדסאי/ת רשום- חובה.ניסיון של לפחות 5 שנים בתחום למהנדסים/ות, 6 שנות ניסיון להנדסאי/ת- חובה.ניסיון ניהולי של 3 שנים לפחות בניהול צוות עובדים- חובהבעלי ניסיון בקידום וניהול פרויקטים ציבוריים בתחום הבינוי ובכללם ניהול פרויקטים בתחום תכנון, רישוי והקמה של מבני ציבור- יתרוןבעלי ניסיון בעבודה בעלת ממשקים עם עיריית ירושלים ואגפיה השונים /משרדים ממשלתיים/ גופים ציבוריים אחרים- יתרוןבעלי ניסיון בטיפול ישיר בכמות גדולה של פרויקטים ציבוריים בתחום הבינוי, שהינם בעלי היקפים כספיים גדולים (מיליוני ₪)- יתרוןבעלי ניסיון בגיבוש תוכניות עבודה שנתיות ובקידום ויישום תהליכי עבודה שונים- יתרון
על החברה
החברה הוקמה במטרה לבצע עבור העירייה, הממשלה, מינהל מקרקעי ישראל, וגופים ציבוריים אחרים עבודות בתחום פיתוח התשתיות. מקדמת פרוייקטי תשתיות עבור משרד התחבורה, מינהל מקרקעי ישראל ועוד.
תיאור המשרה:
לחברה שעוסקת בפרוייקט תשתיות בירושלים דרוש/ה מנהל/ת תכנון/ ביצוע.התפקיד כולל:- הובלת תכנון וביצוע של פרויקטים ציבוריים בתחומים הבאים: תשתיות, תחבורה, פיתוח אורבני ובינוי, תוך עמידה ב תקציב ולוחות הזמנים.-ניהול מקצועי של מהנדסי פרויקט מטעמי מוריה, של צוות מנהלי פרויקטים/קבלנים/יועצים ושל בעלי תפקיד נוספים המועסקים במסגרת הפרויקטים.-עבודה שוטפת מול מזמיני העבודה הרלוונטיים, גורמי חוץ והנהלת החבברה.
-הובלה וייזום תהליכי בקרה הנדרשים לצורך עמידה ביעדי הפרויקטים ובתוכנית העבודה. ללא ניהול אנשים
דרישות המשרה:
תואר רלוונטי- מהנדס/ת רשום/ה, הנדסאי/ת, אדריכלות, תואר בתכנון ערים או טכנאי רשום- חובה.ניסיון של לפחות 5 שנים בפרוייקטים הנדסיים למהנדסים/ות, 6 שנות ניסיון להנדסאי/ת ו 7 שנות ניסיום לטכנאי/ת- חובה.ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול ישיר של צוות עובדים מקצועי או ניהול עקיף של צוות עובדים מקצועי בהיקף פרויקטים מצטבר שלא יפחת מ-20 מיליון ש"ח- חובה.ניסיון בפרויקטים ציבוריים מורכבים בתשתיות, תחבורה, פיתוח אורבני, בינוי- יתרוןניסיון בעבודה בעלת ממשקים עם רשויות מקומיות/משרדים ממשלתיים/ רמ"י/ גופים ציבוריים אחרים- יתרוןניסיון ב ניהול/ ליווי כמות גדולה של פרויקטים ציבוריים מורכבים בתשתיות, תחבורה, פיתוח אורבני, בינוי-יתרוןניסיון בליווי פרויקטים מורכבים בהיקף כספי של למעלה מ-30 מיליון- יתרון
על החברה
החברה הוקמה במטרה לבצע עבור העירייה, הממשלה, מינהל מקרקעי ישראל, וגופים ציבוריים אחרים עבודות בתחום פיתוח התשתיות. מקדמת פרוייקטי תשתיות עבור משרד התחבורה, מינהל מקרקעי ישראל ועוד.
תיאור המשרה:
משרת רילוקיישן למפרציותכמנהל/ת אקדמי/ת אחריות על הובלה, פיקוח והכשרתם של אנשי מקצוע עתידיים בתחום אבטחת הסייבר. מעבר לאחת מאקדמיות הסייבר שלנו ואחריות על תוכניות ההדרכהרילוקיישן בתנאי רווקות
דרישות המשרה:
• תואר ראשון ומעלה בתחום קשור. ניסיון בהוראה או הדרכה.
הכרת כלי אבטחת סייבר.
מסירות ללמידה והתאמה לאיומים המתפתחים.
ניסיון בפיתוח תכניות לימודים.
נכונות לרילוקיישן – חובה.
על החברה
חברה בת של חברה גלובאלית המספקת תוכניות הכשרה לאבטחת סייבר ואבטחת מידע, המבוססות טכנולוגיות אימון סייבר מובילות בעולם וחווית למידה ברמה הגבוהה ביותר הקיימת כיום. החברה מפתחת תוכניות הדרכת סייבר עבוד גופים בינלאומיים מובילים ומפעילה מספר מרכזי לימוד ייחודיים ברחבי העולם.
אז איך פותחים את הדלת למשרה הבאה?
בישראל פועלות אלפי חברות, לכל אחת ה"נישה" המקצועית שלה.
לנישה ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים למשרות מאתגרות במיוחד, אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות וסטארטפים מובילים, החל מסטארטאפים מגניבים שזה עתה קמו ועד למרכזי פיתוח של חברות ענק בינלאומיות.
במרוצת השנים הצלחנו להרכיב נוסחה מושלמת שהופכת את תהליך חיפוש העבודה לפשוט ונוח יותר עבור אלפי מועמדים כל זאת על ידי שקיפות מלאה, דיסקרטיות וליווי מלא לאורך כל הדרך.