מצאנו עבורך 7 משרות Help Desk
תיאור המשרה:
החברה מגייסת: Help Desk Manager.
התפקיד כולל ניהול צוות של 10-12 אנשי תמיכה, אחריות על תפעול שוטף של הצוות, ניטור וניהול עומסים, ביצוע יעדי שירות, ביצוע בקרות והתאמות למדיניות וסטנדרטים של הארגון.
דרישות המשרה:
3+ ש"נ בניהול צוות HD – חובה
8+ ש"נ בתפקידי Help Desk / תמיכת משתמשים – חובה
ניסיון עם ServiceNow רצוי Washington Instance.
ידע בסיסי ב-M365, Active Directory, ניהול זהויות, Windows
אנגלית ברמה שוטפת – חובה
על החברה
חברה בת הגדולה ביותר של חברת Tata העולמית, בעלת 55 סניפים בעולם, חברה יציבה בעלת גב כלכלי חזק.החברה עוסקת במתן שירותי טכנולוגיה, תשתיות ואבטחת מידע לחברות מובילות במשק.
תיאור המשרה:
החברה מגייסת: איש/ת IT
דרישות המשרה:
5+ ש"נ על מערכת הפעלה Windows בכל הגרסאות – חובה
שליטה מלאה בסביבת ויראטולית של VM – חובה
ידע במערכות אבטחה והגנה כמו EDR, FortiGate, הקשחות שרתים.ידע במערכוות גיבוי כמו Veeam
ניסיון בסביבת עבודה עם טרמינלים כמו Windows ו Citrix – יתרון משמעותי
על החברה
חברה ציבורית הנוסדה בשנת 1953, אחת מהחברות הותיקות והמובילות בתחום השירותים הלוגיסטיים בישראל. כחלק מקבוצה בינלאומית, מציעים את מכלול הפתרונות לניהול שרשרת האספקה תחת קורת גג אחת - One Stop Shop.
תיאור המשרה:
לחברת FinTech בירושלים דרוש/ה IT Enterprise System Support Team Lead
עבודה בצוות האחראי לתת תמיכה פנים ארגונית.
עובדים 100% ממשרדי החברה.
דרישות המשרה:
5+ ש"נ בתפקידי Help Desk או תמיכה בארגון הייטק בינוני-גדול – חובה
ניסיון עם Windows ו- Mac – חובה
אנגלית ברמה גבוהה – חובה
ניסיון בתמיכה בחומרה של Mac ומערכות הפעלה OSX – חובה
ניסיון בפתרונות MDM כגון Intune או Jamf
על החברה
החברה מספקת תשתית טכנולוגית המניעה את עתיד השירותים הפיננסיים. באמצעות ליבת בנקאות קניינית בזמן אמת, מספקת תשלומים, כרטיסים, הלוואות ופתרונות קריפטו חדשניים וניתנים להרחבה למיליוני צרכנים ועסקים. החברה נתמכת על ידי משקיעים מובילים ומשרת את חברות הפינטק והטכנולוגיה החיוניות ביותר בעולם.
תיאור המשרה:
לחברה מובילה דרוש/ה ר"צ Help-Desk.
כפיפות ל- IT Manager וניהול צוות של 3 עובדים תוך שמירה על HO באחוזים גבוהים.
ניהול וטיפול בתקלות שוטפות בתחנות העבודה ומתן תמיכה לסניפים מרוחקים.
טיפול בתקלות במערכות העסקיות והבטחת זמינות ותקינות מערכות ה-IT של החברה.
התקנות והגדרות מחשבים ותוכנות למשתמשי החברה.
שיפור תהליכים ונהלים לתמיכה יעילה ואיכותית.
נכונות לעבודה בשעות הערב/ימי שישי לפי צורך.
דרישות המשרה:
2+ ש"נ בתפקיד ניהולי – חובה
עבודה מעמיקה עם מערכות הפעלה Wiindows – חובה
ניסיוןבניהול תחנות ושרתי הפצה בסביבת Microsoft – חובה
ניסיון עם Citrix = יתרון משמעותי
נכונות לעבודה בשעות הערב/ימי שישי לפי צורך
על החברה
חברה ציבורית הנוסדה בשנת 1953, אחת מהחברות הותיקות והמובילות בתחום השירותים הלוגיסטיים בישראל. כחלק מקבוצה בינלאומית, מציעים את מכלול הפתרונות לניהול שרשרת האספקה תחת קורת גג אחת - One Stop Shop.
תיאור המשרה:
דרוש/ה Senior IT Helpdesk Technician - כחלק מהתפקיד תמיכה, פתרון בעיות בתחום ה-IT.
תפקיד זה כולו מהמשרד ברעננה ולא כולל עבודה מהבית.
דרישות המשרה:
לפחות 3 שנות ניסיון כ- IT Helpdesk/Support Technician – חובה
שליטה בשפה האנגלית – חובה
ניסיון ב- Microsoft Windows – חובה
ניסיון ב- Office 365 – חובה
על החברה
חברת סטארטאפ מוצלחת וצומחת במהירות, פיתחה מערכת שמסוגלת להשתלט מרחוק על כלי טיס בלתי מאוישים בתרחישים ביטחוניים. החברה פועלת עם ארגוני הביטחון המתקדמים והיוקרתיים ביותר בעולם.
תיאור המשרה:
לחברה מעולה דרוש/ה IT Systems & Security Administrator
אחריות על תפעול, תחזוקה, תמיכה ותכון של תשתית ה IT בחברה.
עובדים יומיים מהבית.
דרישות המשרה:
2 + ש"נ בתפקידי System או Security administrator – חובה
ניסיון עם ענן (עדיפות ל-GCP) – חובה
ניסיון עם מערכות הפעלה Windows, Linux , Mac
ניסיון עם אפליקצוית SAAS כמו Google Workspace ו- JumpCloud.
ניסיון עם פרוטוקלי תקשרות FW, VPN, WAF, EDR וSSO protocols.
ניסיון עם לפחות אחת מהשפות- PYTHON / BASH
על החברה
חברה מובילה בעלת מנוע חיפוש של אנשים. עובדים בעיקר בחו"ל
תיאור המשרה:
לחברה מצליחה בתחום הבנקאות דרוש/ה רפרנט/ית תמיכה.
הצטרפות לצוות של 6 עובדים במחלקת התוכנה.
התפקיד כולל מתן מענה ללקוחות החברה באמצעות איסוף מידע וניתוח תקלות, עבודה בממשק עם צוותי ה- QA והפיתוח, מעקב אחר תקלות חזרות וביצוע משימות למניעה.
עבודה עם מערכות פיננסיות רגישות.
דרישות המשרה:
שליטה בתוכנות Office – חובה
ניסיון באבחון תקלות והבנת לוגים – חובה
עבודה מול מערכות תוכנה מתקדמות
ניסיון בעבודה מול בסיסי נתונים – יתרון משמעותי
על החברה
חברה ישראלית המספקת שירותי תקשורת ומחשוב בתחום הבנקאות. החברה מפעילה רשת תקשורת המאפשרת ללקוחות של בנק מסויים למשוך מזומנים בכספומטים של בנקים אחרים, בנוסף, מבצעת סליקת כרטיסי אשראי- מקשרת בין חברות האשראי לבין המסופים בנקודות המכירה. פועלת כחברת שירותים משותפת לחמשת הבנקים הגדולים: לאומי, פועלים, דיסקונט, מזרחי, בינלאומי.
אז איך פותחים את הדלת למשרה הבאה?
בישראל פועלות אלפי חברות, לכל אחת ה"נישה" המקצועית שלה.
לנישה ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים למשרות מאתגרות במיוחד, אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות וסטארטפים מובילים, החל מסטארטאפים מגניבים שזה עתה קמו ועד למרכזי פיתוח של חברות ענק בינלאומיות.
במרוצת השנים הצלחנו להרכיב נוסחה מושלמת שהופכת את תהליך חיפוש העבודה לפשוט ונוח יותר עבור אלפי מועמדים כל זאת על ידי שקיפות מלאה, דיסקרטיות וליווי מלא לאורך כל הדרך.