מצאנו עבורך 4 משרות מנהל תכנון
תיאור המשרה:
לחברת יעז יזמות ובניה דרוש/ה אדריכל/ית או הנדסאי/ת אדריכלות לתפקיד מנהל/ת תכנון במחלקת רישוי ותכנון, לעבודה בפרויקטים בעיר תל אביב.
התפקיד כולל: כל ההליך משלב תחילת הפרויקט ועד לקבלת היתר בניה, ניהול ישיבות יועצים, קביעת יעדים לאדריכלים וליועצי הפרויקט, קידום אישורים מול הרשויות והוצאת תוכניות למכרז ולביצוע.המשרה לאיוש מיידי, המשרד ממוקם בתל אביב.
דרישות המשרה:
אדריכל /ית / הנדסאי /ת אדריכלות
2 שנות ניסיון לפחות
יתרון למועמדים /ות שעבדו בעיר תל אביב ובתחום ההתחדשות העירונית
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
על החברה
קבוצת יעז, המורכבת מיעז בנייה ויעז יזמות, מציעה שילוב של חברה קבלנית וותיקה עם ניסיון של יותר מ-50 שנה עם חברה יזמית, עם מאות פרוייקטים מוצלחים ביניהם מספר רב של פרוייקטים בתחום ההתחדשות העירונית בעיקר בתל אביב.
תיאור המשרה:
לחברה מובילה בתחום ההנדסה האזרחית דרוש/ה מנהל/ת תכנון בינוי עם ניסיון בעיקר בבינוי מגורים, נדל"ן ומסחר.
דרישות המשרה:
השכלה של אדריכל/ית / הנדסאי אדריכלות4-6 שנות ניסיוןניסיון קודם מוכח בתכנון ממשרדי אדריכליםניסיון במגדלי מגורים / משרדים
על החברה
חברה אשר הוקמה בשנת 1990 ועוסקת בניהול תכנון, ניהול ביצוע ופיקוח וכן בניהול סטטוטורי בפרויקטי מגורים, משרדים, מסחר, תשתיות, מרכזים לוגיסטיים, מבני ציבור, מלונאות, התחדשות עירונית ועוד. החברה פועלת בישראל בפרישה רחבה עם משרדים בת"א, ירושלים וב"ש ומעסיקה למעלה מ-300עובדים.
תיאור המשרה:
לחברה שהינה תאגיד בינ"ל בעל מומחיות רחבה במגוון תחומי הייעוץ ההנדסי (רכבות, מים, אנרגיה, תעופה, כבישים, נמלים, מבנים וכו'). התפקיד מנהל מחלקת מקרקעין
- השתלבות בפרויקט ניהול רשת המטרו מטעם חברת אג'יס.
- אחריות מקצועית על ניהול המידע .
- אחריות מקצועית בתחום הפקעות ורכישות .
- התנהלות מקצועית שוטפת מול ספקי השירות החיצוניים לחברה במסגרת תחומי פעילותו .
דרישות המשרה:
– תואר ראשון – חובה .
– תואר ראשון או שני בגיאוגרפיה / תכנון ערים / מקרקעין/ משפטים או רישום בפנקס שמאי המקרקעין – יתרון.
– ניסיון של 5 שנים לפחות בתחום המקרקעין או בתחום התכנון והבניה – חובה.
– ניסיון של שנתיים לפחות בניהול ו/או ליווי הליכי הפקעות ו/או בעריכת שומות מקרקעין בהליכי תביעות ירידת ערך לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבניה ו/או פיצויי הפקעה לבעלי ניסיון של שנתיים לפחות בניהול כפיפים ישירים
– ניסיון של שנה לפחות בעבודה מול או בגופים ציבוריים: משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, חברות ממשלתיות – חובה
– ניסיון בניהול והפעלת צוות יועצים מקצועי – חובה
– היכרות עם GIS/ אוטוקאדSAP / / מסדי נתונים – יתרון
– אנגלית ברמה גבוהה
על החברה
חברה צרפתית גלובלית המתמחה בתשתיות. הינה חברה בינלאומית בעלת מומחיות רחבה במגוון תחומי הייעוץ ההנדסי (רכבות, מים, אנרגיה, תעופה, כבישים, נמלים, מבנים ועוד..)2500 עובדים בעולם , בישראל 25 עובדים 85% עובדים מחו"ל- במשרדים בירושלים -4 אנשי הנהלה ישראלים. קבלני משנה עושים את העבודה בפועל.
תיאור המשרה:
לחברת תאגיד בינ"ל בעל מומחיות רחבה במגוון תחומי הייעוץ ההנדסי (רכבות, מים, אנרגיה, תעופה, כבישים, נמלים, מבנים וכו').
השתלבות בפרויקט ניהול רשת המטרו מטעם חברת אג'יס.
ניתוח של ייעודי הקרקע בכלל המתחמים, והתאמן לו"ז קידום התכנון אל מול הזמינות הנדרשת של הקרקע, תוך בחינת האפשרות לצמצם את פיצויי ההפקעה הצפויים, שמירה על ייעודי קרקע סחירים ובניית מנגנון תכנוני שישלב את לו"ז זמינות הקרקע לעבודות הפרוייקט בתכניות איחוד וחלוקה בעתיד.
טיוב ועדכון מתודולוגיה של מסלולי פיצוי התומכים בייזום ופיתוח רכישה הפקעתית.
ניהול בקשות רולינג מול רשות המס כחלק מקידום מתווי רכישה וחתימה על הסכמי רכישה עם בעלי זכויות מופקעות.
ליווי ניתוח של רכישת נכסים בתחום תחנות מתוכננות, לרבות בחינה תכנונית ושמאית .
ניהול הליכי איתור מקרקעין בתחום התכנון שבבעלות ציבורית בנסיון ליצירת מגרשים בעצימות גבוהה לטובת שיווקם בעתיד
אחריות מקצועית לסנכרון הליכי תכנון מול הליכי הפקעה:
קיום ישיבות עבודה לרבות תיאומי לו"ז תכנון והפקעות בין חב' דירה להשכיר, הרשות להתחדשות עירונית ורמ"י מול צוותי ההפקעות ומנהלי הקווים.
עריכת בדיקות כלכליות באשר לכדאיות רכישה הפקעתית במסגרת פרויקטי התחדשות עירונית תכניות איחוד וחלוקה.
ניתוח זכויות תכנוניות במתחמים המיועדים להפקעה
מעקב ובקרה אחר משימות, ישיבות מול גורמי פנים וחוץ (וועדות מקומיות, מחוזיות, מהנדסי / אדריכלי עיר, מנהלות להתחדשות עירונית ועוד).
אחראי על מעקב על עמידה ביעדים ולוחות זמנים
אחראי על זיהוי בעיות בהליכי הסנכרון ודיווח לסגנית מנהל חטיבה
אחראי לקידום הסכמים בין נפקעים וחברות
ליווי שמאי של תכניות לאיחוד וחלוקה
הכנת בדיקות שמאיות כלכליות לפרויקטי התחדשות עירונית, נספחי עקרונות וטבלאות איחוד וחלוקה
דרישות המשרה:
תואר ראשון או שני בגיאוגרפיה / תכנון ערים / אדריכלות / מקרקעין/ משפטים או רישום בפנקס שמאי המקרקעין – חובה
ניסיון של 5 שנים לפחות בתחום המקרקעין או בתחום התכנון והבניה – חובה
ניסיון של שלוש שנים לפחות בקידום תכניות איחוד וחלוקה ו/או עריכת בדיקות שמאיות כלכליות להתחדשות עירונית ו/או בעריכת טבלאות איחוד וחלוקה
ניסיון של שנה לפחות בעבודה מול או בגופים ציבוריים: משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, חברות ממשלתיות – חובה
ניסיון בניהול והפעלת צוות יועצים מקצועי – חובה
ניסיון בהערכת שווי וניתוח כלכלי של פרויקטים ונכסי נדל"ן – יתרון
היכרות עם GIS/ אוטוקאדSAP / / מסדי נתונים – יתרון
אנגלית ברמה גבוהה
על החברה
חברה צרפתית גלובלית המתמחה בתשתיות. הינה חברה בינלאומית בעלת מומחיות רחבה במגוון תחומי הייעוץ ההנדסי (רכבות, מים, אנרגיה, תעופה, כבישים, נמלים, מבנים ועוד..)2500 עובדים בעולם , בישראל 25 עובדים 85% עובדים מחו"ל- במשרדים בירושלים -4 אנשי הנהלה ישראלים. קבלני משנה עושים את העבודה בפועל.
אז איך פותחים את הדלת למשרה הבאה?
בישראל פועלות אלפי חברות, לכל אחת ה"נישה" המקצועית שלה.
לנישה ניסיון רב בגיוס והשמת עובדים למשרות מאתגרות במיוחד, אנו עובדים עם מגוון רחב של חברות וסטארטפים מובילים, החל מסטארטאפים מגניבים שזה עתה קמו ועד למרכזי פיתוח של חברות ענק בינלאומיות.
במרוצת השנים הצלחנו להרכיב נוסחה מושלמת שהופכת את תהליך חיפוש העבודה לפשוט ונוח יותר עבור אלפי מועמדים כל זאת על ידי שקיפות מלאה, דיסקרטיות וליווי מלא לאורך כל הדרך.